Prenumerera och dela

gött

Publicerad 2010-02-04 18:28:14 i Allmänt

hejhopp.

kom precis hem, har varit på skolan igen på ett yttligare möte, denna gång var mer värt att åka in en alla andra gånger. nu var både syon och en annan "tant" med. kom fram till ett bra resultat ochså. insåg att jag faktiskt inte ligger efter i så mycket heller. så nu ska jag bara göra klart två grejer och skicka in! sen är jag klar med skolan! SkÖÖÖÖÖNT!

sen svängde vi in på donken och åt middag, inte så nyttigt, men det är ju inte så ofta! när vi kom hem, åkte jag och köpte godis på time. ennu onyttigare hehe.

ska lägga in ett par bilder sen ochså:P hej svejs
Kommentarer
Postat av: Natalie

Kommentar publicerad 2010-02-04 23:38:52

Ja tycker jag också att du ska ta och lägga in nå bilder =P Såg du att de va ja som tutade på dig i veckan? haha du såg lite förvirrad ut.

Postat av: emma

Kommentar publicerad 2010-02-05 10:39:31

haha ska lägga in idag lovar=) hahah ja jag vart lite brydd men fan de va som tutade,:P men kom senare på att de kanske var du och larsa haha

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej