Prenumerera och dela

godnatt

Publicerad 2010-02-09 23:45:35 i Allmänt

hej hopp!

egentligen har jag ingenting att skriva. men har ingenting att göra så får bli en liten kvällsuppdatering nu på kvällen som lite tidsfördriv! idag har jag färgat mitt hår syns inte så väl. men det vart lite mörkare. sen har jag diskat och tvättat, de gammla vanliga! är skapligt less på det. ska plocka och plocka hela tiden!

sen nu ikväll var jag och ante upp till backen en sväng. var rätt mycke folk där ikväll. imorgon ska jag nog följa mamma till solle för att ha någonting att göra. börjar bli så less på att bara gå hemma. mer less att man går och väntar på att bebisen ska kika ut. imåndags när vi var till bm så värkade det som att bebisen hade lagt sig med huvudet neråt så hoppas den stannar där ochså hehe. nästa vecka börjar föräldrargruppen ochså bli nog kul :)

mjo undra om man ska gå och lägga sig? funderar på det... ibland är det skönt att bara lägga sig ner och tänka. tänka på saker och ting. men ibland tänker jag nog lite för mycke.. vad är rätt och vad är fel? hur kan jag göra det bättre? hur ska ja få bort den hemska smärtan som jag har i huvudet dag in och dag ut? ja så mycke som kommer upp när man just ska sova. men ibland är det bra saker ochså. godnatt.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej