Prenumerera och dela

1OO - dagars

Publicerad 2010-02-24 12:30:56 i Allmänt

dagen som alla studenter har väntat på! även jag har längtat som en tok tills den här dagen skulle komma! men allt blir ju inte som man tänkt sig. just nu sitter jag här gravid och kan åka in på förlossningen vilken dag som helst. får panik när jag tänker på studenten. vet inte alls hur jag ska göra längre? ska jag vara med på den stora dagen eller inte? känner mig inte så delaktig i klassen längre, har heller inte så mycke kontakt med mina "klasskompisar." och det är ju pga att jag inte är så mycke i skola längre utan jag jobbar hemifrån. men jag saknar dom och jag saknar skolan på något sätt.

känner på ett sätt att jag vill vara med på studentdagen men då har jag ochså ett barn att ta hand om jag vet inte alls hur mycke jag kommer orka om jag känner mig pigg för att vara med just då. kanske räcker med att jag åker in och tittar ochså. få se helt enkelt.

idag ser det inte ut att vara lika kallt ute. har två termometrar men vet inte vilken som visar rätt hehe. brandkåren åkte precis förbi men en jävla fart och in på kullsta skolan . ser att alla barn står ute på grusplan, kanske är det brandövning eller så brinner det på riktigt. var på musikalen igår med natalie ochså, har förväntat mig att den skulle vara bättre! men den gick och se och några var riktigt duktiga på rollspel medans andra kanske inte va lika duktiga..



lägger upp en gammal bild på mig och syster när vi var och hälsade på henne i england!

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej