Prenumerera och dela

13 Februari

Publicerad 2010-02-13 09:49:05 i Allmänt

hej hopp.

idag är man uppe med tuppen. men lika bra man blir van kanske? hehe. för ett tag sedan var jag ute och gick med frank eftersom vi är vakt åt han i helgen. det var ganska skönt att gå ut tidigt på morgonen och gå ut en sväng. ska strax ta tag i disken och diska, sen dammsuga! sen får jag se vad jag ska hitta på idag.

hade tänkt att gå upp till slalombacken igen men tyckte de va rätt kallt ute. men får se. det kan ju bli varmare! i onsdags så var det bara fem veckor kvar av min tid som gravid! vilken resa det varit. både upp och ner, men det kommer helt klart vara värt det. i två nätter nu så har den levt om som jag vet inte vad! har kännts som det kommer ploppa ut vilken sekund som helst. men jag tror den har prövat vänt på sig. kan ju hoppas det! nu ska jag äta någonting. så uppdaterer senare!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej