Prenumerera och dela

skönt

Publicerad 2010-12-06 16:01:49 i Bilder Julia

har precis varit ute och gått, så sköönt när man kommer in i värmen igen! jag och ante tog med oss julia i vagnen och gick.

ska väl strax börja med maten , korvstroganoff och ris blir det idag. hade tänkt att baka lite julgodis idag, tog fram ganska många recept igår som såg goda ut. men ska baka imorgon istället,blir dom lyckad kan jag slänga in ett gott recept:P

6 decemener idag, det betyder att jag snart slipper bandet, skönt!

ne börja med middagen kanske.


julia myser i soffan
Kommentarer
Postat av: Carro

Kommentar publicerad 2010-12-06 18:42:48

Vad söt hon är lilljulia<3 Mysen!! :D Allt bra med er annars?=)



Jag kör ett program som heter Xtravaganza, det är ett viktminskningsprogram med gruppträffar, medlemsgym osv som finns här i sundsvall. I programmet kan man välja om man vill gå på helfart= soppor och shakes bara, eller halvfart=vanlig mat. Jag har valt soppor och därför går jag ner supersnabbt. Men för att det ska vara långsiktigt så är det ett helt program, där du vid målvikt börjar på del 2 i programmet:jämnviktsfasen. Här lär man sig nu äta på nytt, bra mat och portioner som de hjälper en med. Det känns riktigt bra att ha börjat resan, har mycket att gå ner!



Men du behöver väl inte gå ner i vikt? Sist jag såg dig i somras blev jag ju chockad över hur smal du blivit, minns du det? :D

Kram och lycka till om du ska börja viktminskning, det är hårt slit men väl värt mödan vid resultat! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej