Prenumerera och dela

lång fredag

Publicerad 2010-12-17 11:05:13 i Allmänt

idag är det fredag, känns som dagen kommer bli lång, likadana som dom andra dagarna, man kollar på klockan också tänker man - är klockan inte mer? dagarna går så otroligt sakta nu för tiden.. man lever i en bubbla känns det som.

men de finns saker som gör en glad också , julia min älskade dotter, är man ledsen och hon är med så får man ett litet leende på läpparna. sen är det självklart andra saker som gör en glad också , jag är så glad att jag har ante, min familj såklart. sen mina vänner som skriver så fina ord till en:)

imorgon hade jag och ante tänkt åka till östersund och handla dom sista julklapparna,ska även hämta mattias skoter så han kanske får lite andra saker i huvdet också.

ne nu ska jag städa ser ut som h*lvetet här hemma, har knappt varit hemma någonting så har inte städat. men nu ska jag ta mig i kragen!

ha en bra dag
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej