Prenumerera och dela

juldagen

Publicerad 2010-12-25 00:46:09 i Allmänt

hej på er

hoppas alla hade en bra jul, det hade jag trots allt. först var vi och åt julmiddag hos min farmor och farfar. sedan for vi upp till anna och pelle och hade julklapps utdelning där. senar for vi ner till mamma och pappa och var där resten utav kvällen, är riktigt nöjd över mina julklappar, det bästa var min julklap från älskling, en tatuering ska jag få, redan imorgon till och med.:))

julia har fått julklappar för ett helt år känns det som, har fått mycket kul bla, ett boll hav som hon älskar. hon fick ju även träffa jultomten för första gången, hon var lite halv skraj faktiskt.

ikväll ska jag gå ut för första gången på väldigt läänge, ska bli kul. jag hoppas att det blir det också.

ska lägga in lite bilder senare, eller imorgon. ha en bra dag/kväll.

puss.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej