Prenumerera och dela

jag tror på dig.

Publicerad 2010-12-13 21:33:54 i Allmänt

hur ska allt bli nu? det som var en helt vanlig vardag kommer längre inte vara en helt vanlig vardag. allt kommer bli helt annorlunda. men jag tror på dig, du fixar det här.

det här kommer bli en jobbig tid, en tid jag aldrig trodde skulle komma, men vi ska ta oss igenom det här tillsammans. vi ska kämpa,jag tror på att det här kommer gå bra!

jag älskar dig!

jag älskar hela min familj, mamma pappa mina bröder, mina systrar! min pojkvän min dotter! hela min släkt!
Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-12-13 22:08:56

<3<3

Postat av: Linnéa

Kommentar publicerad 2010-12-14 13:46:03

Jaa, man kan ju alltid hoppas att hon intresserar sig mer för paketet än julgranskulorna! :) Men de kommer nog gå bra, det är ju bra att ni sätter upp den tidigt så hon kanske hinner vänja sig innan julafton :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej