Prenumerera och dela

manikyr

Publicerad 2010-08-24 20:36:07 i Allmänt

nagelförlängning / bygger naglar, ja whatever! vet inte vad det heter:P jag gjorde iaf det när jag var i stockholm, och är det någon som vet vart man gör sånt här om kring så säg till, måste fixa till en nagel som gick av igår :(

just nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet! äntligen har det börjat igen! både ante och julia sover, trist! så här sitter man själv, men har heller ingen lust att lägga mig en, så har plockat ihop i köket, hängt tvätt, gjorde i ordning antes matlåda.

gav julia gröt och banan ikväll! det tyckte hon var jätte gott :) eftersom hon inte hade nån stol fick hon sitta i mitt knä, så märkte jag att hon hade somnat när jag gav henne mat, lill gumman då! men nu senare i kväll har vi fått låna en stol av min kusin eftersom hon inte anväder den längre! super!!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kommentar publicerad 2010-08-25 16:24:35

Tror hon nere på harmoni eller vad de heter gör sånt är inte säkert, annars gör dom de i stan på dom flesta ställena, beror på om du har gel eller acryl :p

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej