Prenumerera och dela

detta fält måste fyllas i

Publicerad 2010-08-05 22:57:16 i Allmänt

hej på er

idag har man inte gjort ett skit.. har varit trött hela dagen, tror alla varit trötta idag, får hoppas på en bättre dag imorgon. ikväll har det varit tyst här hemma, julia sover hos sin mormor inatt, ibland är det skönt att vara själv en kväll (barnfri kväll) man behöver det, är man mamma 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan kan det vara skönt att bara ha sig själv ibland, slippa kliva upp varje natt och mata, kliva upp tidigt varje morron, göra allt det där man ska hinna med, ja allt de där ni fattar!

så ikväll har jag tagit de lungt, legat uppe med ante tills han somnade, gjorde årdning hans matlåda,kaffe,macka.sen har jag kollat på tv. nu ska jag nog strax lägga mig känner att john blund är på väg..
imorgon ska Julia på BVC och väga och mäta, få se hur mycket hon växt då, hon har inte varit där sen 3 månaders kontrollen.
 

Kommentarer
Postat av: Ante

Kommentar publicerad 2010-08-06 04:04:52

Haha låter som om du va tvungen å lägga mig å :D

Tack för du gjorde ordning matlåda! PUSS

Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2010-08-06 13:16:36

Vilken tur ni ha dom som få barnvakt lite titt som tätt, de är härligt de. Egen tid måste man få. Önska ja fick mer, men men :P

Postat av: Madeleine

Kommentar publicerad 2010-08-06 21:49:46

Alltid skönt med lite eget tid! Och så stor lilfröken har blivit! En mysig dag vi hade idag! Vi måste börja ses mkt oftare! :) <3 <3

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-08-07 09:19:36

ja alltså den var ju vidrig..

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-08-07 10:40:45

naaaw så söt :)

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-08-09 10:27:05

Hej! Jag har gett dig en blogg award, gå in på min blogg för att se vad det innebär!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej