Prenumerera och dela

blogg award

Publicerad 2010-08-09 21:39:20 i Allmänt



blev länkad av marianasoderstrom.blogg.se

-Som award ska jag/ni kopiera in award-bilden i din/min blogg för att visa att jag/du fått den.

-Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.

-Ge awarden till 7 andra blogg systrar/bröder.

-Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.

Jag ger er denna utmärkelse:
mariellesanna.blogg.se
menmaria.blogg.se
styleline.blogg.se
oliviabe.blogg.se

 

7 intressanta saker om dig själv

 

1. blev gravid vid 18 årsålder, inget som var planerat.

2. har alltid velat jobbat som bartender. (dagisfröken när jag var mindre)

3. när jag var mindre ville jag ha en pojkvän som var som min pappa,haha

4. jag har egentligen lockit hår, men jag plattar det varje dag.

5. jag är väldigt lättrörd och lättsårad

6. jag skulle egentligen haft en tvilling

7. jag har värdelns bästa familj.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej