Prenumerera och dela

sjukhus

Publicerad 2010-04-18 22:11:33 i Allmänt

känns som man numera tillhör en del av sjukhuset hehe. igår runt 10 åkte vi in på akuten med mig eftersom jag fortfarande var dåligt sen förlossningen. har feber, frossa, ont i hela kroppen, hög sänka. även fast jag redan hade ätit en antibiotika kur så vart jag fortfarande inte bättre, bara sämre, sänkan höjdes. så igår vart jag inlagt på sjukhuset, så nu ligger jag i dropp och börjar faktiskt känna mig bättre.

ska göra prover imorgon bitti igen och se om sänkan har blivit bättre. jag hoppas verkligen det. så typiskt att man skulle bli sjuk när man precis fått barn, tyckt så synd om Julia jag har inte fått den tiden och den orkan att ta hand om henne som jag skulle vilja, har knappt orkat gått upp för en trapp. så nu när jag blir bättre ska jag tillbringa så mycke tid jag bara kan med mitt lilla hjärta.

så mycket annat har jag inte att skriva just nu. hejs
Kommentarer
Postat av: Line

Kommentar publicerad 2010-04-19 11:22:57

Krya på dig Emma!

Postat av: Lins

Kommentar publicerad 2010-04-19 14:30:34

hoppas du blir bättre snart lilla vägsnigel :)

Du vet vart jag finns om de är nått <3

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2010-04-19 18:22:13

härligt, vad skönt att höra att du är på bättrningsvägen! hoppas du får vara frisk sen!

Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-04-19 21:03:24

nice att höra att du mår lite bättre,klart det tar tid innan du är helt ok! ta hand om dig........

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej