Prenumerera och dela

onsdag

Publicerad 2010-04-14 12:04:37 i Allmänt

hejsan alla

kan meddela att jag är hur trött som helst idag, ska vara glad om jag fått sovit två timmar inatt. känns som Julia har vaknat varanan timme ungefär. hon har inte varit gnällig, men hur klar vaken som helst och lite magknip tror jag. igår var jag tvungen att åka in till stan på sjukhuset och kolla upp vad jag har för fel i kroppen. har fortfarande feber sen förlossningen och sån smärta i ryggen och känner mig helt orklös.

så skulle vara inne tre. kom inte in förens kvart i fyra läkaren var försenad. typiskt! så fick göra några undersökningar och ett ultraljud. men ingenting hittade dom, allting såg jätte fint ut. men hade 39 i feber. så det var inte normalt. dom skickade iaf hem mig igen. så idag när jag ska iväg och mäta Julia så ska dom göra göra ett nytt srp på mig och ett blododling så får se om dom hittar någonting då. kan vara fel pencelin jag äter ochså, men det hoppas jag inte. har ingen lust att fortsätta äta, eftersom Julia får lite magknip av medecinen jag äter.

sen ska jag försöka vila så mycke som möjligt idag. så mycke annat har jag inte lust att göra. ja justia igår var jag och ante och köpte en diskmaskin! SKÖNT att slippa handdiska. sen köpte ante Dj Hero, de såg rätt coolt ut faktiskt. ne nu ska jag skynda att göra mig klar innan lillfisen vaknar. hejdå
Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-04-14 12:44:21

du kanske har fått desamma som jag hade? alltså urinvägsinfektion upp i njurarna, för du behöver ju inte känna att det gör ont när du kissar eller något för jag visste inte ens om det själv förrän jag blev inlagd.

Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-04-14 19:30:53

hoppas du snart är frisk,väntar att få se dig ute i svängen igen! ME LIKE!!!!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej