Prenumerera och dela

onsdag

Publicerad 2010-04-21 16:49:32 i Allmänt

och halva veckan har redan gått, tiden går nästan alldeles för fort! har precis satt på ugnen så ska snart stoppa in maten bara ugnen blir varm, efter maten ska jag ta en lång promenad med Julia. vart så glad när jag ställde mig på vågen idag, så lite som jag väger nu har jag aldrig vägt. iaf inte dom senaste 3 åren. 

sen ska jag försöka hinna med att se andra avenyn ikväll. men fuskbyggarna är samma tid. så får se vilken av dom jag ser. till helgen ska vi kratta på gården, skulle vilja köpa blommor och sätta ute ochså, men kanske är för tidigt? måste iaf börja med att köpa blomkrukor men har sätt ett par jätte fina på jysk så får se när man har tid att köpa dom.

nu ska jag kolla om ugnen är varm. hejdå
Kommentarer
Postat av: Maria

Kommentar publicerad 2010-04-21 17:38:51

ja hoppas man inte blir orange bara :) det kostar 300 :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej