Prenumerera och dela

Fredag!

Publicerad 2010-04-23 17:42:10 i Allmänt

fredag igen. imorse gick jag iväg och solade innan mamma for på jobbet så hon kunnde ha julia. sedan kom anna och isak och hälsade på så vi fikade sedan gick vi ner på byn en sväng! anna köpte en väst och byxor till isak som han ska ha när vi far ner på bröllop, så gulligt:) ska försöka hitta en klänning till julia då ochså:)

själv har jag beställt två klänningar, men vet inte om jag ska ha nån utav dom på bröllopet. får se när jag hämtar ut dom hur dom sitter på. köpte hårfärg idag ochså, så får se om jag färgar håret ikväll eller imorgon. iaf i helgen.  

nu har jag precis lagat mat. så nu väntar jag bara på ante. sen får jag se vad helgen har att bjuda på:) tjing
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej