Prenumerera och dela

äntligen hemma!

Publicerad 2010-04-20 13:43:31 i Allmänt

nu så är jag äntligen hemma från sjukhuset! fick åka hem igår med fortsatt medcin hemma. dom kom fram till att jag hade njurbäckeninflamation och hade jag väntat en vecka till med att åka in på akuten hade jag legat i blodförgiftning! så bara att tacka ullalena att hon varit så snäll och fixat så jag fått åkt in på alla koller i stan. så nu hoppas jag att det dröjer innan man måste besöka sjukhus igen. hade iaf ante och julia med på sjukhuset hela tiden medans jag låg där. så det var iaf ett + :)

nu sitter jag och väntar på madde så vi kan gå ner på byn en sväng:) hämtade nyss posten och det var jätte varmt ute så hoppas jag att vädret fortsätter. ska iväg och köpa mig en polett oxå så jag kan sola idag=) hehe

nu ska jag gå tjing



Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2010-04-20 19:38:17

Man ska väl inte sola solarium när man amma?

Postat av: Veronica

Kommentar publicerad 2010-04-20 21:51:01

Äter du antibiotika nu? Då brukar man inte heller få sola då kan du få pigmentfläckar på kroppen.

Kram på dig vi måste ses någon dag!

Postat av: emma

Kommentar publicerad 2010-04-21 16:50:50

ja, men jag äter en antibiotka som man inte får pigmentfläckar av, de har jag redan kollar upp. och ammningen är det ingen fara för.

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej