Prenumerera och dela

vad less jag vart

Publicerad 2009-09-28 08:33:54 i Allmänt

fick precis reda på att jag inte har lektion förens tio i ett, kul att man klev upp halv fem i onödan! vad ska jag göra fram tills dess, kan inte åka till lägenheten för den står tom,alla grejer är ur plockade så endast städningen som är kvar, jag och mamma får åka in nån dag och städa den. alla andra är på lektion ochså så har ingen att umgås med, så får vänta till elva då matsalen öppnar så man får äta, sen vandra vidare till vtc och har lektionen där. sen ta bussen hem igen, vilken rolig dag det blev! när jag kommer hem ska jag sova!!

nu ska jag se om jag hittar nån soffan att lägga mig i. hej
Kommentarer
Postat av: Linnéa - ung mamma

Kommentar publicerad 2009-09-28 09:00:17

Var förbi med det igår, så det löste sig! Typiskt att du inte hade fått veta om sovmorgonen. Huvva! Är det snart dags för ultraljud? :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej