Prenumerera och dela

mogen kvinna säger jag bara

Publicerad 2009-09-16 12:19:19 i Allmänt

dom som kollade på idol igår fattar nog vad jag menar ! :P både jag och natalie höll på att dö när hon kom in. runt halv ett var jag hemma från natalie. gick och la mig på en gång, skulle lägga mig och kolla på andra avenyn, men fick inte igång det så lät det vara. tänkte att jag strax ska försöka få igång det igen. börjar inte skolan förens halv tre idag, skönt.. vi ska vara på hov och servera men jag ska stå i baren och sälja drinkar. hoppas det går bra! imorgon är jag ledig igen, skolan är inte alls ansträngande tycker jag haha:P kan bero på att jag alltid få jobba hemma med uppgifter. men lär ju inte vara så långvarit. på fredag åker jag hem igen, ska försöka få med mig så mycket av lägenheten då, inte så länge kvar tills jag slipper vara istan:P nu ska jag laga någon lunch.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Kommentar publicerad 2009-09-17 00:16:48

Haha ja fyfan =P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej