Prenumerera och dela

måndag eftermiddag

Publicerad 2009-09-14 17:18:54 i Allmänt

sitter i lägenheten nu, har precis dammsugit och torkat golven och plockat ihop lite saker. så nu är den ren och fin, kommer två stycken och ska kolla på den ikväll, så hoppas dom vill ha den, och vill flytta in så fort som möjligt, för jag vill flytta så fort som möjligt:P men endå så kommer jag sakna lägenheten, finns många roliga minnen här i från.

imorse var jag helt död när jag skulle kliva upp, när klockan ringde 5 hade jag säkert inte ens sovit två timmar. men jag tog mig upp och gjorde mig i ordning och gick till bussen. på bussen i stugun så for det in en geting i bussen som var hur stor som helst. och så klart som kom den krypandes precis där jag och madde satt, så vi började vrida oss och vända och reste oss upp för att inte bli stucken, till slut var vi tungen att flytta oss, så madde fick sitta med nån gubbe och jag en tant, hahah vad löjlig man är.. för en lite geting. borde sätt rätt roligt ut. väl framme gick jag på mina lektioner och de känndes som dagen aldrig skulle ta slut. klockan kvart över tre fick vi sluta. då gick ja på hemköp med robin sen hem. nu ska jag sova en stund tänkte jag, ska orka vara vaken ikväll ochså. eftersom jag inte pryar i veckan så är jag ledig imorgon, härligt:D
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej