Prenumerera och dela

12 september

Publicerad 2009-09-12 15:50:47 i Allmänt

hejsan. idag for jag pappa ante bortanför åre och hämtade en panna som man kan elda pellets i. väldigt skönt för då har man värme hela tiden och slipper springa och elda så fort man ska ha varmvatten. kom nästan precis hem var först och lämnade pannan sen for vi hit, har precis rensat lite kläder. väntar på att maten ska bli klar så vi kan fara bort och hänga upp mina gardiner jag köpte:) dom till tv rummet fick man inte hämta ut förens på måndag så kan bara hänga upp dom som skulle vara i köket. sen ska jag be ante spika upp hyllan jag köpte ochså. sen vet jag inte riktigt vad som händer? åter står väl att se. få se om jag hinner hälsa på malin en sväng innan jag åker till stan imorgon:)

nu ska jag gå . puss
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej