Prenumerera och dela

trötter

Publicerad 2009-10-30 23:06:16 i Allmänt

fy vad trött jag är, helt slut i kroppen. imorgon ska jag ta och verkligen sova lääänge! försov mig igår skulle upp halv nio för vi skulle åka på birsta tio, men vaknade tio av ett ryck, bara kasta på sig kläder, sminka sig och åka. var framme runt halv tolv, åkte på statium och sedan birsta city, gick runt där enda till 6 på kvällen då var min kropp helt slut ont i fötterna och ryggen. åkte och åt på kina sedan hem. sedan upp nio imorse för vi skulle hjälpa mamma att skjusa in barn till storsjöbadet, kom hem runt halv 6 igen.

just nu sitter jag i soffan och håller på att sommna lika bra man går upp snart innan jag sommnar här sittandes, har så ont i ryggen ochså. så skönt att lägga sig i en säng. började nyss blöda näsblod igen, gjorde de förut i kväll ochså, undra vad det kan bero på? sitter ochså och fundera på att göra om min blogg, men är inte så hajj på att fixa designer, kanske de finns nån snäll stjäl som vill hjälpa mig?

trodde inte riktiga vänner var som er..
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-10-31 11:47:56

Du kanske är förskyld? Man kanske börja blöda näsblod då? Jag tror jag hört det av någon :P BARA TROR!



Handlade du något på Birsta då?



Ja just, en sak till.. . jag kan nog hjälpa dig lite med bloggen. Börja lära mig lite =) haha

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-10-31 14:18:03

Brukar vara så.. pengarna räcker aldrig! :( & det suger.

Ja du skulle ha köpt klänningen av mig :P Den är ju fin... . dock kändes den inte riktigt okej på mig. Haha :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej