Prenumerera och dela

tisdag

Publicerad 2009-10-20 15:41:02 i Allmänt

hej på er!

idag är jag hemma från skolan, eller är det varenda tisdag, får hemuppgifter. är rätt pigg idag, kanske man ska börja kliva upp tidigt om dagarna, för jag blir tydligen piggare då. klockan sju imorse gick jag ner till ante som fortfarande var vaken, sommnade i soffan till nio sen gick jag upp igen i en halvtimma, sen väckte ante mig och då klev jag upp, så käkade vi frukost, sen gick vi ner på byn och gjorde lite ärender.

sen åkte sofie med oss hem, så vi har precis bakat muffins, sen ska jag dammsuga lite. sen ska jag nog inte göra så mycke mera idag. längtar tills på torsdag, då ska vi in på vårat första ultraljud:D
Kommentarer
Postat av: Linda

Kommentar publicerad 2009-10-20 18:44:34

Gud vad roligt :D

Postat av: Madde ;)

Kommentar publicerad 2009-10-20 19:52:35

Va kul :D:D <3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej