Prenumerera och dela

måndag

Publicerad 2009-10-05 11:08:57 i Allmänt

dagen började med att jag försov mig, eller jag vaknade runt nio och skulle med bussen tio. skynde mig in i duschen tills jag kom på att åker jag tio bussen till stan så måste jag vänta över tre timmar tills min mentor börjar. så måste alltså sitta på skolan och inte göra någonting i tre timmar, fattar inte varför dom inte kan medela mig genom telefon vad det nu är som är så viktigt som jag måste veta på mentorn! fast nu ska vi ju planera om konferansen imorgon, men det hade vi väl kunnat gjort förra veckan när vi endå pratade om den, så hade jag inte behövt åka in idag, dom planerar väldigt dåligt! dom vet att jag måste sitta och åka 20 mil per dag! åh, tur för dom att jag har fixat skjus in idag!

igår tänkte jag lägga in en bild på min bebis mage, men hittade inte sladden till kameran så vart ingen, men ska försöka hitta den idag i stället så kanske kommer upp en bild senare:) är skönt att mitt illamående börjar att avta, enda tills vecka 15-16 så känndes det verkligen som jag hade magsjuka konstant,men det börjar att avta nu, men kan fortfarande känna av att jag mår illa på nätter och på mornarna. nu hinner jag inte sitta här mera! tjing

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2009-10-05 20:56:43

vänta bara tills halsbrännan kommer :p den tog/tar knäcken på mig! :p

Postat av: Sofia

Kommentar publicerad 2009-10-05 22:10:45

Har du inte valt själv att åka dom där 20milen!?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej