Prenumerera och dela

jag ser det snöar

Publicerad 2009-10-12 15:22:47 i Allmänt

det var väl roligt hurra! japp! är så glad att snön är på väg! hihi . idag när jag vaknade åkte jag och ante på tippen och slängde massa skrot, sen har jag mest tvättat, kollat på tv och försökt att få liv i ante som bara sover!

igår gjorde vi mest ingenting heller, finns inte så mycket att göra på söndagar, fick faktiskt ante att kolla på O.C det ni, och han tyckte faktiskt det var bra :) han har alltid gnällt om att det är så dåligt. sen bakade vi en kladdkaka, sen var klockan halv tre då gick ja och la mig. imorron ska vi följa mamma in till stan, ska troligtvis hämta lite barnsaker som vi fått av min farbror. i veckan hoppas jag på att vi ska på papper om ultraljud, tycker de är dax för det nu. tjing
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej