Prenumerera och dela

godkväll

Publicerad 2009-10-05 23:09:21 i Allmänt

tyvärr så fick det inte bli nån bild idag heller, vet inte alls vart sladden har tagit vägen, får leta den riktigt imorgon! idag åkte jag in till stan var där 20 min sen fick jag åka hem,känndes ju inte alls onödigt! föresten så blir jag lite irreterad på folk som strirrar som om dom aldrig sätt en människa förut, först kollar dom på mig sen magen, fel att säga hej när ni endå glor som tokar.

svar till sofia: jo det är väl klart jag valt det själv,men det finns väl en anledning till att jag gör det? för det kan man väl tycka att det är jobbigt pga att lärarna inte kan planera så man får göra mera arbete när man endå är där! har inte valt att åka 20 mil bara för en kvart!





Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2009-10-06 08:18:14

Det är sjukt att du ska behöva förklara dig för folk som inte kan tänka själv.



Men låt folk lägga sin egergi på att störa sig på dina val :P

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2009-10-06 18:32:56

så var de för mig oxå.. först när man stötte på några som man kände igen så var de första dom gjorde att kolla på magen sen kunde dom säga hej om dom ville eller inte :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej