Prenumerera och dela

första sparkar

Publicerad 2009-10-02 18:21:33 i Allmänt

ååh igår kväll när jag var och serverade på Hov så kännde jag min första spark! går inte att beskriva vilken häftig känsla det var, känndes som en liten fisk sprattlade till där inne. idag på bussen hem kännde jag en till:) börjar att kännas som nått verkligen är där inne nu, inte allt för länge tills vi ska på ultraljud heller, ska bli så kul.

idag fyller min lillasyster hela 12 år, så vi vart nyss bjudna på mat, och snart ska vi äta smörgåstårta!! som jag längtat efter denna tårta, tror jag har tjatat om smörgåstårta i säkert över en månad, haha. sen får vi se vad kvällen har att bjuda på.

kul att så många kommentrerade igår, men vore bättre om ni skrev era namn istället för "anonymt"

Kommentarer
Postat av: lasse

Kommentar publicerad 2009-10-03 18:19:36

inte för att jag brukar läsa bloggar,men din är det alltid intressant att kolla in i!man får väl säga grattis även om det tar imot!!

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2009-10-04 13:15:37

vilken v är du i nu? :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej