Prenumerera och dela

efterlängtade bebis

Publicerad 2009-10-09 10:14:18 i Allmänt

jag längtar så efter min bebis:) veckorna bara springer iväg, och magen bara växer och växer! vilken dag som helst lär man få redan på vilken dag man ska åka in på ultraljud, ska bli så häftigt att se sin lilla krabat där inne :)

sen är jag så otroligt less på människor/kompisar som hela tiden säger "jag skulle aldrig skaffa barn så "tidigt" "är det inte lite väl tidigt en, "jag skulle gått klart skolan först" alla människor vill olika saker här i livet,och allting blir inte alltid som vi tänkt oss, visst för några månader sedan var inte min högsta önskan att bli gravid, men ibland blir inte allt som man tänkt sig, jag skulle ochså vilja leva livet innan jag blev gravid och gå klart skolan men jag stod mellan det stora valet, behålla eller ta bort? jag valde att behålla och det är det absolut det bästa valet jag gjort i mitt liv. ångrar det inte en sekund. att bli förälder är ingen åler, förälder är nått man är. ingen kan säga att man gör rätt eller fel!!

nog om det, ska göra mig klar och sedan gå och äta lunch, tacobuffe :) blir nog gott. sen få jag se vad som händer.

föresten svar till anonym : jag ska gå skolan till jul, sedan får jag uppgifter hem skickade igenom datan.

Kommentarer
Postat av: sandra andersson

Kommentar publicerad 2009-10-09 15:15:38

jätte grattis :)

Postat av: Maria

Kommentar publicerad 2009-10-09 15:25:53

helt rätt inställning emmus :)

du kommer bli en fin och bra mamma!



<3

Postat av: Mathilda

Kommentar publicerad 2009-10-09 18:25:47

Jag längtar efter din bebis :) hihi



Skit i dom andra, jag tyckte du gjorde rätt i att behålla barnet :)

<3

Postat av: karin

Kommentar publicerad 2009-10-09 19:20:37

finns ingen som kan säga vad som är rätt eller fel här i livet! det svaret har man bara själv,jag och många fler önskar er all lycka! och du! du kommer att bli en toppen mamma!

Postat av: Johanna

Kommentar publicerad 2009-10-20 15:46:32

Du har gjort det rätta valet i ditt liv. Jag är jätte stolt över dig emma, du har verkligen tagit ett stort steg och du är så otroligt peppad. Det är jätte kul, kom ihåg det. Jag stöttar dig ska du veta, även om jag inte alltid visar det. Kom ihåg att jag älskar dig föralltid. Du är guld!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej