Prenumerera och dela

den bästa

Publicerad 2009-10-10 11:36:01 i Allmänt

den bästa som vän just nu är malin håkansson, du har stöttat mig i allt, du har hållt det du lovat! du säger inte bara saker för att det ska låta bra och sen skiter du idet, som många andra gör! under hela min graviditet så har du alltid funnits där för mig. dag som natt så har man alltid kunnat ringt till dig eller bara kunnat gått ner, du har alltid hjälp mig, du frågar alltid hur allting är. du bry dig på ett sätt som ingen annan gör. hoppas jag kan hälpa dig på de bästa sättet jag ochså kan, vill bara att du ska veta att du betyder otroligt mycke för mig. <3


lördag idag, har bestämt att jag iaf ska diska och hänga tvätt, inte de roligaste, men de behös ju! sen ska line komma och hälsa på ochså:) blir trevligt. malin kanske skulle komma upp med eliaz en stund ochså. nu ska jag kila, TJING!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-10-10 16:35:54

Ja jag kommer efter middagen sådär :) Det blir najs :D

Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2009-10-14 22:02:19

Du kan inte förstå vad mina tårar sprutade när jag läste det här Emma!



Klart att jag finns för dig i vått och torrt. Att vara i den situationen du är i, och ingen annan förstår är verkligen inte lätt. Att folk bara skiter i en, och säger saker utan att tänka sig för, de finns inge värre.

Du kommer alltid kunna ringa eller komma ner till mig när du vill, glöm aldrig det.



Du finns och stätta mig när jag behöver dig. Kommer aldrig tvivla på din vänskap! Du är bäst!



Älskar dig <3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej