Prenumerera och dela

löshår

Publicerad 2009-11-23 15:01:49 i Allmänt

har precis varit upp till madde och provat hennes löshår, funderar strak på att skaffa det igen, fast med clips den här gången INTE LIM! det misstaget gör jag aldrig om. så ska nog färga det mörk igen, fast inte jätte mörk, jag vill ha det som jag hade det första gången jag färgade mitt hår mörkare. så ska nog skaffa det, blir mer som mig :) nog för att jag vill ha blondt igen. men äh få se till sommaren. är ju ett litet tag dit. fast tiden går så fort, det är bara 3,5 månad kvar av min gravididet,fast det kan bli tidigare ochså, man vet aldrig när det kommer ! tyckte nyss det var den dagen jag plussade, men nu är det knappt någon tid kvar, och det är mycke saker jag måste hinna fixa tills dess.



Kommentarer
Postat av: Natalie

Kommentar publicerad 2009-11-26 17:10:02

Synd ja inte visste du ville ha löshår. va en tjej på skolan igår som sålde löshår. Det va clips, som en del om var rätt så stor. Och ja skulle ha fått köpt det för bara 1500kr. De va 1000kr rabatt om ja köpe det =P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej