Prenumerera och dela

konstigt folk

Publicerad 2009-11-16 17:43:19 i Allmänt

ja ibland blir man rätt brydd på visa personer! loggade in på facebook så hade jag fått en meddelande om frågan varför jag var gravid & varför jag inte gjorde abort när jag inte hade gått klart skolan! för det hade minsan den personen gjort. skolan gick i första hand.

fortfarande så vill alla människor i livet olika, och det blir inte alltid som man tänkt sig, och visa klarar av att göra abort visa inte! jag hade aldrig klarat av att göra abort, hade ångrat mig stort! ångrar inte en sekund över att jag valde att behålla det! hade aldrig fått upplevet alla sparkar i magen, gått på ultraljud och allt som hör till! och mera väntar jag mig, ska bli så kul.=) ne nu ska jag stoppa in en tvättmaskin och sedan ut och gå. tjing

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2009-11-16 18:22:52

ne sen så blir man sjuk som jag :p för jag började käka medicin efter min abort. Men känner mig fullt frisk nu :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej