Prenumerera och dela

jag ser det snöar!

Publicerad 2009-11-30 13:34:15 i Allmänt

yippie! när jag kollade ut genom fönstret när jag vaknade så var det alldeles vitt. hoppas för all del att det kommer mera. allt bli som lite roligare då, lite bättre humör vart man på, en att se de trista som var förut. egentligen finns det väl inte så mycke att skriva, har som inget roligt att berätta! igår hjälpte jag nettan att stå ute på julskyltingen att sälja lite saker, men vart inte så mycke sålt, var inte så mycke folk heller, fast julskyltningen blir ju bara sämre för varje år, tråkigt nog.

känner mig så besviken hur allt har blivit,men livet måste gå vidare,man börja inse att ingenting hjälper längre.. så har bestämt att jag ska ta tag i mitt liv nu.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej