Prenumerera och dela

grattis

Publicerad 2009-11-22 15:51:50 i Allmänt

mamma på namnsdagen:)
igår kväll var vi några stycken hemma hos carolina och kollade på robinsson, lite fränt att ewa var med, hoppas hon kommer långt ! imorse när jag vaknade hade jag flera stycken missade samtal, fattar inte att jag inte vaknar längre när någon ringer! hade heller inte telefonen på ljudlös, måste ha börjat sovit väldigt djupt nu för tiden hehe

när jag klev upp gick jag och ut och gick en stund, det snöade ute då, men nu regnar det igen:( hoppas det kommer snö till första advent & till julafton, vore lite tråkigt annars. och det vore roligt för lindas och scotts skull att de är mycke snö när dom kommer hem eftersom inte scott har sätt snö någoting.

sanningen kommer alltid fram, kom håg det! tur att vissa kan göra bort sig ibland.
Kommentarer
Postat av: Line

Kommentar publicerad 2009-11-22 20:56:33

Ja hemma hos Ewa ha jag varit, hon ha bott granne med mormor/morfar!!

Ja sanningen kommer aldrig fram, därför är det onödigt att ljuga! Borde folk lära sig när de är små, dock finns det jävla osmarta människor!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej