Prenumerera och dela

ett himla tjat

Publicerad 2009-11-19 00:08:45 i Allmänt

om vaccinet! man läser på bloggar hit och dit. jag tycker att varje person gör som man vill! vill man ta vaccinet så tar man det, vill man inte så tar man det inte! det är ju upp till en själv. sen om man är sjuk så behöver man inte vara uppe i folk, eller dom som är sjuka behöver inte vara uppe vid andra. så länge man är frisk så smittas man inte. är man sjuk så brukar man ju hålla sig hemma och borta från folk?

jag har iaf fått ett par slags kulor som man ska lägga under tungan och låta dom smälta som man ska ta en gång i veckan som botar mot svininfluensan och hjälper tydligen jätte bra mot det ochså om man skulle få det, var en tjej jag hörde om som dom trodde hade fått influensan ochså fick hon dom här bra kulorna, efter tre timmar var hon redan bättre:) så jag tror på dom. fick dom av nettan :)

nog om det, har funderat mera på mitt körkort, har varit ute och övningskört nu ikväll rätt mycke, tror jag ska satsa på de efter jul, låter väl inte som en dum ide? skulle ju vara jätte skönt att ha det. men det bror på hur mycke uppifter jag kommer få sitta och plugga på efter jul på lärcenter, jag satsar hellre på ett slutbetyg så jag får mig ett bra jobb. och sen tar jag körkorter i andra hand. kanske bäst jag går och lägger mig, ska upp på praktik imorgon,så ska upp extra tidigt  och duscha, och äta frukost för en gångs skull, är inte så himla duktigt på det. men måste, både för mig och barnet skull. hjärntabletterna jag åt förut spydde jag bara av, så fick en annan sort sedan som jag vart precis likadan av,så man var inte så himla matsugen, men igår köpte jag flytande hjärn som tydligen ska vara jätte bra,har inte känt av nått illamående av det så det ska nog hjälap den här gången:) ne nu ska jag sussa. godnatt.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej