Prenumerera och dela

är ganska less

Publicerad 2009-11-11 16:41:26 i Allmänt

med allt som har med skolan att göra just nu... tänk om dom endå hade lite förståelse, hade dom lyssnat på mig enda från början så hade som inte behövt blanda in nån jävla kurator!? hum.. är nog dom som behöver hjälp med att förstå och lyssna, men när man väl kommer till krita och säger till dom när andra personer hör, ja då är det ingen fara då ska dom vara så snälla och hjälpa och självklart ska man få hemuppgifter! har jag fått det? neej!

onsdags idag, och jag går in i vecka 22:) nu går inte tiden sakta iaf. har inte mått så bra idag, var uppe och spydde inatt , mitt illamående går verkligen inte över! det värkar vilja sitta i hur länge som helst. hela dagen har ja inte varit så matsugen, men det går väl över. annars har det väl inte hänt så mycke roligt! snart helg igen, undra vad man ska hitta på? kanske träffa maritz en sväng, var verkligen hur länge sen som hellst jag träffade den människan!:) nu ska ja kolla på tv och vänta på att ante ska komma hem:) tjing
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-11-11 21:53:37

du har väl hört att man mår oftast mer illa om man har en flicka i magen än en pojke?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej