Prenumerera och dela

varför

Publicerad 2009-05-25 16:29:33 i Allmänt

haha lite kul att visa personer tar åt sig av de man skriver i bloggen fast man inte ens menar dom/ den personen:)
 
idag på skolan gick våran klass och kollade på konsär i aulan och varför valde jag inte inriktning dans för? det vore säkert hur kul som helst, det ser ut och va hur kul som helst,och jag har alltid velat kunna dansa riktigt. den linjen jag går nu är inte alls kul, de enda posetiva är bartender utbildningen. efter skolan gick jag linnea och robin hem till linnea, sen gick vi ner på stan och handlade, snart ska jag laga mat, och sen ska jag och linnea ut och gå.

nu plingar de på dörren, bäst att öppna! tjaråå.
Kommentarer
Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2009-05-25 22:41:23

Näe, det har jag inte gjort?:P.. har du den inte hemma då?





Haha, jag fick den då jag hade hämtat er i Bisgården för nån helg sedan, så du kan vara lugn;)

Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2009-05-25 23:56:39

de går fler tåg på relset..... laxfestivalen, du och jag och varsin fylla säger jag då bara :D

Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2009-05-26 08:27:01

Förmodligen därför:D.. Däremot har posten slarvat bort en av nycklarna så jag måste betala ett nytt lås! skojigt värre va!!!

Postat av: magda

Kommentar publicerad 2009-05-26 16:23:42

Tycker posten kan stå för dom 1500 kr det kommer kosta att byta lås iaf! Absolut, det måste du göra:) Kan bjuda på popcorn;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej