Prenumerera och dela

summer is back

Publicerad 2009-05-24 21:50:46 i Allmänt

tur att visa har bra självförstroende.. alldeles för bra kanske.. mene det är bra!

helgen har varit lugn, nu har min älskling åkt och jobbat igen, så till veckan blir jag i stan, känns som det var evigheter sedan jag var där. men och andra sidan så har jag inte saknat stan så värst mycket. funderar på att dra ut på marite imorgon, men känns lite konstigt på en måndag få se om jag hänger med några tjejer i klassen, vore ju super kul . på torsdag ska vi i hotell och livsmedel servera PC & VTC mösspådagnings bal, blir nog kul så på fredag är jag ledig, och då följer jag pappa till stockholm, sen på lördag är det cruising :)

nu ska jag fortsätta packa. hej
Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2009-05-24 23:03:17

LÖRDAG DE ÄR DÅ DE GÄLLER ==D=D=D <3

Postat av: emma

Kommentar publicerad 2009-05-25 00:08:22

jajamen! :D <3

Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2009-05-25 21:57:01

men ge upp ni komma ha så tråkigt på lörda ;)

Postat av: Mee :D

Kommentar publicerad 2009-05-25 22:21:12

Saknar dig älskling :D ring när du har tid. Pussar

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej