Prenumerera och dela

störd

Publicerad 2009-05-03 17:35:38 i Allmänt

finns två personer som jag ogillar väldigt mycket. och dom två kommer jag aldrig att fölåta för vad dom har gjort, sagt & gör! skämmas är vad dom borde göra, men alla har inte så mycke inanför pannbenet har man märkt.

jaja, idag var jag till sundsvall med mamma, handlade lim till håret och kläder.. så nu är jag fattig igen. typiskt! har precis kommit hem så nu sitter jag här väntar på att pappa ska göra klar min mat, hähä sen ska jag hoppa in i duschen . sen har jag en helveckas skola framför mig hum, har verkligen hur mycke som helst i skolan nu, men jag har bara mig själv att skylla på.

imorgon ska jag iaf vara med madde, som var typ flera år sedan jag träffade henne, känns bra att vi har pratat ut iaf:) får se vad vi hittar på. känns rätt bra att åka in till stan igen, nya människor, lite bättre faktiskt.
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej