Prenumerera och dela

skönare väder

Publicerad 2009-05-31 21:10:40 i Allmänt

helt sjukt varmt ute, men jag klagar inte! hela helgen har det varit super fint väder, de gillar vi!

sitter hemma nu, ska nog strax lägga mig, är fortfarande sliten sen går dagen, är hur trött som helst och ont i huvudet har jag ochså. nu är det bara två veckor kvar sen slutar jag skolan, kan inte bli bättre med sommarlov nu, skola är igenting för mig det. därimot har jag inget  jobb isommar och jag måste verkligen ha det, måste ha pengar till för att kunna göra någonting.

näe nu har jag inte så mycke mer att säga, ska försöka få igång kameran som vart ner dränk i cider så jag kan lägga upp lite bilder sen criusingen igår. PUSS
Kommentarer
Postat av: Lins

Kommentar publicerad 2009-05-31 21:45:08

Ja få igång kameran!

de kan bli kul! =p

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej