Prenumerera och dela

onsdag

Publicerad 2009-05-13 18:36:46 i Allmänt

känns som jag börjar bli sjuk igen, inte bra! inte alls bra, hatar att vara sjuk, man orkar ingenting. har hur ont i munen som helst kan inte äta för då svider det och gör ont, humm, vatten är det enda som går.
sen så har jag jätte ont i nacken , ska jag kolla åt vänster så måste jag vrida hela kroppen för att kolla åt det hållet.

idag hade vi världens längsta dag på skolan, från kvart över åtta till halv fyra, på naturkundskapen idag skulle vi ut och leta massa kryp i vattnet, massa larver hittade jag, höll på sy! kallt och jävligt var det ochså, men var väl för dåligt klädd, (finns inget dåligt vänder, bara dåliga kläder)

sen hade vi svenska och både jag och robin höll på att somna flera gånger, men då gick jag och köpte en cola så vart man lite piggare. ne nu har jag inte tid att sitta här mera, mattias tjatar om datan.

ha de bra puss
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej