Prenumerera och dela

ett tips

Publicerad 2009-05-18 18:07:54 i Allmänt

till er som har löshår, sätt aldrig fast erat löshår med lim, det är det dummaste jag gjort & vad ni kan göra, när jag började ha löshår, satt jag fast det med clips, sen när jag färgade mitt hår till mörkt så köpte jag nyttlöshår med lim, och nu här omdan när jag skulle ta bort de så är det stora klumpar i håret med lim, satt en del av kvällen och försökte med allt att få bort limet men det gick inte, satt även igår med mamma och skulle försöka ta bort det sista, men det sitter verkligen som världens super lim.. har två stora tover med lim som inte går att få bort, så idag när jag skulle klippa mig och slinga håret, så fick jag inte klippa mig, kunnde bara slinga en del av håret på grund av det jävla limmet, så vad ni en gör limma aldrig håret!

idag när jag kom hem med bussen så hade mamma lagat tacos åt mig, snäll mamma jag har :) så snart ska jag plugga lite, sen ska jag städa på rummet och flytta ner lite saker till "nya" rummet . men nu ska jag fortsätta med pluggandet om badhusparken haha
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej