Prenumerera och dela

tidsfördriv

Publicerad 2009-06-07 23:30:26 i Allmänt

SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
tungan eftersom jag redan har där.
2. Vara seriös än rolig ? - Rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ? - dricker inte mjölk
4. brinna upp eller drunkna ? - Brinna upp
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? Föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
Ja
2. sol eller måne ? - Sol.
3. vinter eller höst ? - Höst
4. vänster eller höger ? - höger
5. solit eller regn ? - Solit
6. vaniljglass eller chokladglass ? - chokladglass

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
23:21
2. fullständiga namn ? - emma viktoria
3. Vart vill du bo ? - På landet någonstans...
4. hur många barn vill du ha ?- tre
5. vill du gifta dig ? - jarå:)
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - Skär
7. har du ätit sushi ? - Jag hatar allt med frisk, så nej.
8. lyssnar du på nu ? - M.I.A - paper planes
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - har inga flingor
10. humör ? - Små leds

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
ja
2. sjungit ? - Nej
3. blivit kramad ? - Ja
4. känt dig fånig ? - Njaa, jag tror inte det.
5. saknat någon ? - ja
6. dansat galet ? - Nej
7. klippt håret ? - Nej
8. gråtit ? - näe
9. ljugit ? - nej
10. blivit kysst ? - ja

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? -
ja
2. har du en hund ? - nej
3. sover du helst sj eller med någon ? - Med någon
4. tror du på spöken ? Ja, är man på något kusligt ställe så kan jag faktiskt inbilla mig att det finns spöken där.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2009-06-07 23:52:34

"1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - ja"



ja fy fan de var ju hemskt de :S :D

Postat av: emma

Kommentar publicerad 2009-06-08 00:52:21

haha jadu carro! den dagen kommer jag inte glömma i första tag:D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej