Prenumerera och dela

saema

Publicerad 2009-06-01 23:13:34 i Allmänt

stör mig på folk som ska ta andra personer i försvar när dom har gjort så jävla fel! visst alla gör fel i livet, men när en person inte gjort ett skit men får alla skit då fattar jag inte varför man ska stå och försvara dom ? istället skäller man ut personen som inte gjort ett skit men fått lida mest. tycker bara de är så fel!

en annan sak jag stör mig på är folk som bara kan höra av sig när dom ska låna någonting eller när man ska köpa cigg/snus till personen medans den sitter och snackar så jävla mycke skit och ljuger ihop massa lögner bara för att det ska låta bra. idiot!

vilket klago inlägg de blev,låter som jag haft en dålig dag, men min dag har faktiskt varit bra, skolan var hur slapp som helst, sen åkte jag ner på stan, åt glass med linnea och maria, åt senare ute:) sen åkte vi ut till torvalla och hälsade på lindholm, senare vidare med nicke på körfältet och sen hem till linnea igen, åt mera mat! sen strax efter tio liftade jag med nicke hem och snart ska jag lägga mig och sova! imorron hoppas jag att de är fint väder, då blir det troligtvis lite drickande med några folk. föresten grattis till malin som fyller 19 idag:)

hej
Kommentarer
Postat av: Lins

Kommentar publicerad 2009-06-02 01:21:56

Bra skrivet Emma! de ska dom höra =)

<3

Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2009-06-02 11:04:46

Tack så mycket <3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej