Prenumerera och dela

propp i benet

Publicerad 2009-06-11 00:44:04 i Allmänt

idag på skolan inbillade jag mig att jag hade fått en propp i benet hahaha, hela benet dunkade och jag kände ingen känsel i benet kunnde knappt gå, lite läskigt. men sen när jag inte tänkte på det mera gick det över. som sagt jag trodde ju att jag skulle få ta sommarlov idag, tror ni jag kunnde det? nej, jag är tvungen att åka upp på skolan imorron bitti och göra ett sista prov i samhällskundskap för att bli godkänd, men vad gör man inte för betyget, jag har aldrig varit en sån person som sätter höga krav på mig själv och bara vill ha höga betyg, utan jag nöjer mig med att få G och håller mig borta från IG så gott det går.. så för att inte få IG så åker jag upp imorgon. sen åker jag med kvart i tolv bussen hem, och sen får jag SOMMARLOV!

imorron kväll ska jag och linnea åka upp till kyrkan och kolla på skolavslutingen för kullsta, lillebror som går ut trean och lillasyster går ut feman, herregud, lilla sofie börjar på ao nästa år, den lillaskiten ugen, tiden går bra fort. sen på fredag åker vi upp och kolla på niorna.  näe nu har jag inte tid mera att sitta här och skriva massa ointressanta saker, nu ska jag packa och diska! sen får jag äntligen hoppa i säng! godnatt




 

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej