Prenumerera och dela

men lol

Publicerad 2009-07-01 01:00:06 i Allmänt

hahah trodde ni på det där själva eller, att de där skulle ni hålla hemligt, tyvärr eran "kompis" berättade precis hemligheten.. har ni inget bättre liv för er en att sitta och snacka massa skit om personer som har de bra, bara för inte ni har nått liv! besviken jajamen! är glad att de finns ärliga personer som berättar saker och ting så man vet =) jag lovar att de finns saker i erat liv som jag ochså skulle kunna prata så mycke skit om, men tyvärr så gör jag inte det! sen så ska ni inte säga någonting när ni inte vet NÅGONTING..

iaf så måste jag ha åkt på någon förskyldning,för jag känner mig inte riktigt 100,satt nyss och klippte sönder en nässpray burk så jag skulle kunna hälla dom sista dropparna, då kan ni förstå att jag knappt kunnde andas, men nu börjar de lättna. sen innan jag lägger mig så jag ta alvedon, kanske bli bättre mot all värk jag har i kroppen! allt för att inte bli sjuk.. fick reda på att mina kusiner och morbröder, mamma och mormor ska åka till åbo veckan innan yran,mormor ska betala resan, blir nog skit skoj =) nu har jag inte tid här mera, ska förska lägga mig och sova.. godnatt gott folk=)

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej