Prenumerera och dela

lördag

Publicerad 2009-06-13 12:52:00 i Allmänt

kvällen igår var roligt, men hade faktiskt kunnat skippat drickat, skulle egentligen inte dricka, men när alla andra börja prata om dricka och började knäcka sin cider så vart man ju tvungen att göra sällskap:P började hos veronica sen ner på byn träffade många roliga typer, bla danne och peffe mina gammla klasskompisar :) gick vidare till vildhussen där det var fest, nått som jag inte skulle gjort, vart bara fullare av att kent bjöd på massa groggar, inte så svaga heller!

sen gick jag och linnea ner på byn efter ett tag igen, hittade den blåa partybussen så åkte mest runt i den. sen runt två halv tre var vi trött och gick hem. idag så ska jag nog följa med ett gäng till bräcke, men först ska jag bort på middag :)

sup & svälj trevligt helg.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej