Prenumerera och dela

drömma kan man

Publicerad 2009-06-02 21:10:58 i Allmänt

såg nyss mitt drömhus på tvn, åh.. nu vill jag ha ett hus! såg massa saker som jag skulle vilja ha. sen vill jag ha massa nya kläder och nya skor, fast skor ska jag köpa imorgon, skulle köpa nya skor idag, men när jag skulle betala märkte jag att mitt bankomat kort var borta för 511 gången finns nog ingen slarvigare en mig.

idag har jag mest sovit, skulle försöka sova bort min hosta och min halsonta, men icke! hostar var 5e minut känns det som, har proppat i mig halstabletter och druckigt te men inte blir det bättre för det. tror inte heller att det vart bättre utav att jag och linnea gick ut och gick, men de skiter jag i, ut och gå ska jag göra varje dag. jaja kanske man ska städa undan lite i lägenheten, och sen sova ska upp halv 7 imorron, hoppas jag inte försover mig!

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej