Prenumerera och dela

försenat grattis

Publicerad 2009-06-17 23:07:30 i Allmänt

till världens bästa mamma och världens bästa syster! lite sent att skriva det nu, eftersom dom fyllde år i söndags, men bättre sent en aldrig :) lite tråkigt att man inte kan gratta linda som man kan göra med mamma, mer en att ringa och säga grattis. men inte länge kvar tills jag får sätta mig ner på ett flyg och åka till england och hälsa på allihopa, snart blir jag moster. wii

idag har jag kännt mig duktig, städat hela dagen, började med att storstäda mitt rum nått som verkligen behövdes rensade massa kläder som jag inte kan ha eller vill ha kvar. sen gick jag bort och hjälpte nettan att städa,trokade golv och dammsugit. sen hjälpte jag mamma att städa hela källaren. så mycket mera har jag inte gjort idag, mer en att lekt med massa barn och lekt i sandlåda. nu måste jag ta och packa innan klockan blir alldeles försent...

ha en bra midsommar alla


mamma sofie och linda.


linda och jag

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej