Prenumerera och dela

fin väder

Publicerad 2009-06-22 17:00:37 i Allmänt

äntligen så börjar de bli lite bättre väder,wiii. så idag har jag tillbringat nästan hela min dag nere på kopperhällan och solat,skönare! linnea gjorde mig sällskap, senare kom stellan nicke och lindholm och joina .

senare gick jag in på min salong och frågade om de gick att göra ett nytt hål på mitt öra där jag inte kan ha nått örhänge, men dom var inte riktigt 100 på de, så måste komma tillbaka i morgon så fick dom se de, vill verkligen kunna ha örhängen igen, jag hade alltid på mig örhängen förut, känns tomt utan.

nu ska jag ut och gå, sen övningsköra lite. sen kanske jag ska åka på spelkväll får se om jag orkar de, men känns som jag vill hitta på nått roligt nu faktiskt,glömma tråkigheterna.

hejs
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej