Prenumerera och dela

bilåkning och bil körning

Publicerad 2009-06-16 00:33:34 i Allmänt

ennu en dag med fröken larsson, inte gör vi nån nytta heller! är mest ute och kollar läget på byn, men för att göra nått annorlunda, så fick jag köra lite bil hähäh.

 jag ute och kör lite bil!
 jag vart tvungen att lämna lite spår efter mig :D
carro var mest rädd hela tiden! så hon höll fast sig hårt.

sen så är vi inte så himla nyttiga heller, åkte på time och köpte en chips påse var, så imorgon ska vi ut och gå runt stora kullsta, men först ska vi åka in till staden och kolla läget.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2009-06-16 01:03:26

emma säg mig vem som inte skulle hålla fast sig när den åker med dig :O ;) ?!

Postat av: emma

Kommentar publicerad 2009-06-16 01:24:45

haha ingen förutom DU!:D

Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2009-06-17 13:52:56

Mycket snygg bil må ja säga. Ägarna till denna gröna skönhet må va mäkta stolta!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej