Prenumerera och dela

natt inlägg

Publicerad 2009-07-09 22:37:13 i Allmänt

skriver alltid inlägg på nätterna eller oftast så gör jag det,bror nog på att jag alltid gör nått på dagarna, sen på nätterna har jag inget bättre för mig en att skriva inlägg.

skriver heller inte så mycke intressant, men det är inte meningen heller, jag skriver vad jag vill,när jag vill, tänker inte på att folk sitter och läser, de väljer ni sjävla om ni vill eller inte. igår var jag och linnea på kak-kalas i böle... tråkgit att de inte var bätte väder, men de var mysigt! var bara där en snabbis, var tvungen att åka till sjukstugan och göra halsprover, har fått en stor knöl i halsen som har börjat varat..låter mysigt va ? och kan knappt prata eller svälja och äter jag nått så gör det skit ont.. men som vanligt så var det absolut inget fel på min hals, gick det inte över så skulle jag höra av mig igen, typiskt sjukstugan! tycker jag borde fått pencelin eller nått mot halsen, istället för att jag ska proppa i min alvedon hela dagarna för att jag ens ska kunna äta, jaja men tycker dom det är bättre så! och idag när jag vaknade så hade jag fått en till knöl fast på andra sidan YES!

ikväll var jag och Linnea på ankrace, roligt att träffa folk, men vädret var tråkigare, regn och regn, och 25.000 skulle ju inte sitta helt fel i min plånbok, men nån annan lycklig fick dom i stället, så vi åkte hem, nu sitter jag hemma ska lägga mig och kolla på beck, pappa har bränt två stycken nya beckfilmer. hoppas på bättre väder imorgon inför marknaden och tills kvällen .. vädret förstör ju så mycket. oj vilket långt inlägg det blev. föresten imorron kommer min älskling hem =) wii
puss hej
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej